!Produktet du leter etter er ikke lenger i vårt sortiment

Tarmac SL7 Comp Rival eTap AXS
Unisex

58 999,-
Du får minimum 14 749,- i bonus

Velg farge (TLTNT/BLK/LTSIL)

    Velg størrelse

      Denne størrelsen er utsolgt.
      Send oss en mail så prøver vi å skaffe den eller finne et alternativ!

      Om produktet

      Den nye Tarmac er designet for å gå fort, men den representerer så mye mer enn bare aerodynamisk dyktighet. Med en lett Rider-First Engineered ™ ramme, gir den best mulige kjøreegenskaper, uansett størrelse. Så uansett hva du har planlagt for den nye Tarmacen din, er den klar til å hjelpe deg med å nå dine mål.

      Med den nye SRAM Rival eTap AXS 12-trinns gruppen for å bringe trådløs giring, sammen med noen raske Turbo Pro 700x26mm dekk, leverer denne nye Tarmacen ytelse til et mer velsmakende prispunkt.

      • Mens aerodynamikk var avgjørende for utviklingen av Tarmac, var vekten på denne optimale sykkelutviklingen viktig. Tidligere kom "aerosyk...

      Den nye Tarmac er designet for å gå fort, men den representerer så mye mer enn bare aerodynamisk dyktighet. Med en lett Rider-First Engineered ™ ramme, gir den best mulige kjøreegenskaper, uansett størrelse. Så uansett hva du har planlagt for den nye Tarmacen din, er den klar til å hjelpe deg med å nå dine mål.

      Med den nye SRAM Rival eTap AXS 12-trinns gruppen for å bringe trådløs giring, sammen med noen raske Turbo Pro 700x26mm dekk, leverer denne nye Tarmacen ytelse til et mer velsmakende prispunkt.

      • Mens aerodynamikk var avgjørende for utviklingen av Tarmac, var vekten på denne optimale sykkelutviklingen viktig. Tidligere kom "aerosykler" alltid i fare i vektavdelingen - jo mer drag du reduserte, jo mer vekt fikk du. Med den nye Tarmacen var designfilosofien å holde den på eller under UCI-vektgrensen uten å ofre aerodynamikken. Og ved hjelp av FreeFoil Shape Library, verktøy som isotopisk FEA-analyse, og noe ingeniørveiledning fra de beste ingeniørene i bransjen, har Tarmac fått en ramme som veier bare 920 gram, uten å gi opp et gram aero, stivhet eller kvalitet.
      • Rider-First Engineered ™ -filosofi er brukt for å sikre at den nye Tarmac er den mest balanserte og beste håndterings Tarmacen til nå - uansett størrelse. Med en hær av verdens beste testryttere fra Specializeds tre World Tour Team - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe - er det gjort endringer i Tarmac basert på tusenvis av kilometer på veien. Kjørekvaliteten er balansert mellom fronten og bakenden, så selv de lengste dagene på setet fortsetter å være komfortable - alt uten å gi opp noe til Tarmacens legendariske håndtering og rittvinnende aggressivitet.
      • Basert på læringene fra Venge, bruker den nye Tarmac en enkel integrasjon for å skape en lett og raskt cockpit. Rutingen for alle konfigurasjoner er forbedret - mekanisk giring, tradisjonelle stem, runde styrer osv. - alt imens de aerodynamiske egenskapene er beholdt. De samme egenskapene gjør også den nye Tarmac er lett å jobbe med og enkel å reise med. Det er vinn-vinn-vinn.

      Tekniske egenskaper:

      • Ramme: Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
      • Gaffel: FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
      • Holker: Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
      • Styrestem: Tarmac integrated stem, 6-degree
      • Styreteip: Supacaz Super Sticky Kush
      • Sete: Body Geometry Power Sport, steel rails
      • Setepinne: 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
      • Forbrems: SRAM Rival, hydraulic disc
      • Bakbrems: SRAM Rival, hydraulic disc
      • Girspaker: SRAM Rival eTap AXS, hydraulic
      • Fremgir: SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
      • Bakgir: SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
      • Kassett: SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
      • Krank: SRAM Rival
      • Kranklager: SRAM DUB BSA 68
      • Kjede: SRAM Rival 12-speed
      • Forhjul: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
      • Bakhjul: DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
      • Dekk: Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
      • Slange: Presta, 48mm valve
      • ANTON CLUB
        Bonus

        Bonus på ALLE ordinære priser

      • Fri frakt

        Fri frakt på ordre over 1000,-

      • Gratis retur

        Gratis retur (kan også returneres i butikk)

      • Sikker betaling

        Sikker betaling med kort eller faktura