!Produktet du leter etter er ikke lenger i vårt sortiment

Tarmac SL7 PRO UDI2
Unisex

99 999,-
Du får minimum 29 999,- i bonus

Velg farge (0/Blue Tint Fade/Smoke/Metalli)

    Velg størrelse

      Denne størrelsen er utsolgt.
      Send oss en mail så prøver vi å skaffe den eller finne et alternativ!

      Om produktet

      Specialized Tarmac SL7 designet har en perfekt blanding av aerodynamikk, lav vekt og kvalitet for at du skal ha den perfekte sykkel opplevelse. Den helt nye Tarmac Pro gir den perfekte blandingen av ytelse og verdi. Med et komplett Shimano Ultegra Di2-gruppesett, og Rovals nye Rapide CL - med sin eksepsjonelle stabilitet og aerodynamiske dyktighet - er Tarmac Pro med Ultegra Di2 klar til å knuse de andre i din neste massespurte, på raskest mulig måte. Alt med den legendariske sykkelhåndtering Tarmac alltid har stått for.

      Aerodynamikk er alt – vi har forkynt det og være i årevis, og det er fortsatt drivkraften for den nye Tarmac. I søket vå...

      Specialized Tarmac SL7 designet har en perfekt blanding av aerodynamikk, lav vekt og kvalitet for at du skal ha den perfekte sykkel opplevelse. Den helt nye Tarmac Pro gir den perfekte blandingen av ytelse og verdi. Med et komplett Shimano Ultegra Di2-gruppesett, og Rovals nye Rapide CL - med sin eksepsjonelle stabilitet og aerodynamiske dyktighet - er Tarmac Pro med Ultegra Di2 klar til å knuse de andre i din neste massespurte, på raskest mulig måte. Alt med den legendariske sykkelhåndtering Tarmac alltid har stått for.

      Aerodynamikk er alt – vi har forkynt det og være i årevis, og det er fortsatt drivkraften for den nye Tarmac. I søket vårt etter rørformer som gir den raskeste rammen som UCI-reglene tillater, tok vi en side ut av Venge-utviklingsboken og brukte FreeFoil Shape Library. Bevæpnet med et bibliotek med optimaliserte former, henvendte vi oss til Win Tunnel for å koble disse formene til en modulær testsykkel, for mer testing og validering. Resultatet? En ny Tarmac som er den raskeste vi har testet – 45 sekunder raskere over 40 km enn Tarmac SL6. Ingen kompromisser, bare ren fart. Mens aerodynamikk var avgjørende for Tarmacs utvikling, og for utviklingen av alle racersyklene våre, var vekten co-piloten på denne optimale racersykkelreisen. Tidligere kompromitterte "aero-sykler" alltid i vektavdelingen - jo mer luftmotstand du reduserte, jo mer vekt gikk du opp. Med den nye Tarmac var designfilosofien vår å holde den på, eller under, UCI-vektgrensen ut av esken, uten å ofre aerodynamikk. Og ved hjelp av FreeFoil Shape Library, verktøy som isotopisk FEA-analyse og noe ingeniørtroll fra de beste ingeniørene i bransjen, leverte vi en ramme som veier bare 920 gram, uten å gi opp et gram aero, stivhet eller tur. kvalitet.

      Vi fortsatte vår søken etter å utvikle den perfekte racersykkelen, og brukte Rider-First Engineered™-filosofien vår for å sikre at den nye asfalten er den mest balanserte, best håndteringsmessige asfalten til nå – uansett størrelse. Med en hær av verdens beste testryttere fra våre tre World Tour Team – SD Worx, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – gjorde vi endringer på Tarmac basert på deres tusenvis av kilometer på veien. Vi balanserte kjørekvaliteten mellom fremre og bakre del, så selv de lengste dagene i salen fortsetter å være komfortable – alt uten å gi opp noe til Tarmacens legendariske håndtering og løpsvinnende letthet.


      ** SPESIFIKASJONER**

      COCKPIT

      Saddle Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails

      Seat Binder Tarmac integrated wedge

      SeatPost 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset

      Stem Tarmac integrated stem, 6-degree

      Handlebars S-Works Aerofly II

      Tape Supacaz Super Sticky Kush

      ** DRIVETRAIN**

      Crankset Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed

      Cassette Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t

      Bottom Bracket Shimano Threaded BSA BB

      Rear Derailleur Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage

      Front Derailleur Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on

      Chain Shimano Ultegra, 11-speed

      WHEELS & TIRES

      Inner Tubes Turbo Ultralight, 60mm Presta valve

      Rear Tire S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

      Rear Wheel Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes

      Front Wheel Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes

      Front Tire S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

      BRAKES

      Rear Brake Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc

      Front Brake Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc

      Suspension

      Fork FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

      ACCESSORIES

      Pedals

      FRAMESET

      Frame Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

      Manual Downloads

      • Specifications are subject to change without notice