Om produktet
Nye Turbo Levo bygger på en av markedes mest avanserte eMTB rammer, motor og batteriteknologi. Nye Turbo Levo er blitt oppgradert med med Specialized sin avanserte M5 aluminiumsramme og er parret opp med en av de smidigste og kraftigste motorene på markedet, sammen med en drivverkspakke, demper og bremsekomponenter som er meget fornuftig. Resultatet er en sykkel som gjør skamme på mange av sine dyrere konkurrenter. Den nye Specialized 2.1 motoren er mer effektiv, 15% mindre og 11% lettere enn sin forgjenger, og er kjent for sin myke, direkte og meget behagelige leveranse av kraft - som det er nok av!
Sykkelen kommer med Specialized sitt nye...
Nye Turbo Levo bygger på en av markedes mest avanserte eMTB rammer, motor og batteriteknologi. Nye Turbo Levo er blitt oppgradert med med Specialized sin avanserte M5 aluminiumsramme og er parret opp med en av de smidigste og kraftigste motorene på markedet, sammen med en drivverkspakke, demper og bremsekomponenter som er meget fornuftig. Resultatet er en sykkel som gjør skamme på mange av sine dyrere konkurrenter. Den nye Specialized 2.1 motoren er mer effektiv, 15% mindre og 11% lettere enn sin forgjenger, og er kjent for sin myke, direkte og meget behagelige leveranse av kraft - som det er nok av!
Sykkelen kommer med Specialized sitt nye M2-serie batteri med 500Wh kapasitet, og som er fint integrert i rammen og enkelt å ta av. Dette er en sykkel vi har solgt mye av i butikken, og som er blitt en favoritt blant mange for sine gode egenskaper.
Spesifikasjoner
- FRAME: Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
- FORK: Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper
- SEAT BINDER: Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm
- REAR SHOCK: RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm
- STEM: Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- HANDLEBARS: Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
- SADDLE: Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
- SEATPOST: TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel
- TAPE: Specialized Trail Grips
- FRONT BRAKE: SRAM Guide RE, metallic pads
- REAR BRAKE: SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- REAR DERAILLEUR: SRAM NX Eagle, 12-speed
- SHIFT LEVERS: SRAM NX Eagle, single-click lever
- CASSETTE: SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
- CHAIN: SRAM NX Eagle, 12-speed
- CRANKSET: Praxis forged M30, custom offset
- CHAINRINGS: SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
- RIMS: Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- FRONT HUB: Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- REAR HUB: Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
- SPOKES: DT Swiss Industry
- FRONT TIRE: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- REAR TIRE: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- INNER TUBES: Standard, Presta valve
- UI/REMOTE: Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
- CHARGER: Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- WIRING HARNESS: Custom Specialized harness
- BATTERY: Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh
- MOTOR: Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal